آیا می‌دانستید زبان اصلی 29 کشور در دنیا مانند کبک کانادا فرانوسوی است؟ همچنین یکی از زبان‌های رسمی و بین المللی تمامی دفاتر بین المللی در سازمان ملل متحد زبان فرانسوی به شمار می‌آید و از جایگاه خاصی در دنیا و اتحادیه اروپا برخوردار می‌باشد. به همین دلیل در دسترس بودن دارالترجمه رسمی فرانسوی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مکس ترنسلیت بهترین دارالترجمه رسمی فرانسوی

ترجمه رسمی مدارک به فرانسوی در مکس ترنسلیت

شما می‌توانید اسناد و مدارک خود را که نیاز به ترجمه رسمی دارند، از طریق واتس اپ برای کارشناسان دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت ارسال کنید و پس از ترجمه و در صورت نیاز و درخواست شما “دریافت تائیدیه از دادگستری و امور خارجه” سفارش خود را تحویل بگیرید.

ثبت سفارش ترجمه رسمی و فوری مدارک به فرانسوی

برای ثبت سفارش ترجمه رسمی، کافی است اسکن مدارکی که می‌خواهید ترجمه شوند را از طریق واتس اپ برای ما ارسال نمایید تا سفارش شما توسط کارشناسان و تیم پشتیبانی مکس ترنسلیت بررسی و قیمت‌گذاری شود.

نحوه قیمت‌گذاری ترجمه رسمی

قیمت‌گذاری سفارش‌های ترجمه رسمی در این دارالترجمه رسمی فرانسوی مطابق نرخ‌نامه ترجمه رسمی 1401 می‌باشد که توسط اداره مترجمین رسمی قوه قضائیه ابلاغ شده است.

در دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت ارسال و دریافت مدارک چگونه است؟

شما می‌توانید اسکن مدارک خود را برای ما ارسال کنید و یا با درخواست و اعلام آدرس خود پیک معتمد مجموعه در اولین فرصت برای دریافت مدارک به محل مورد نظر شما خواهد آمد.

چگونه تاییدیه‌های دادگستری و امور خارجه را برای ترجمه مدارک خود دریافت کنیم؟

ترجمه رسمی مدارک معمولا 3 تا 10 روز کاری زمان نیاز دارد و دریافت تاییدیه از دادگستری 1 روز و امور خارجه 2 روز کاری زمان نیاز دارد و تیم ما علاوه بر ارائه مدارک ترجمه شده با مهر مترجم رسمی، در صورت نیاز و درخواست شما، پس از ترجمه اسناد و مدارک پروسه تاییدیه مدارک شما را توسط وزارت دادگستری و وزارت خارجه نیز بر عهده خواهد گرفت.

ترجمه و دریافت تاییدیه فوری از دادگستری و امور خارجه

در صورتی که وقت کافی برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک و دریافت تاییدیه از دادگستری و امور خارجه را ندارید دارالترجمه رسمی فرانسوی مکس ترنسلیت با موافقت شما عزیزان و دریافت هزینه مازاد این پروسه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما انجام می‌دهند.

چه افرادی باید مدارک تحصیلی به زبان فرانسوی ترجمه کنند؟

فارغ التحصیلان دانشگاه‌های خارج از کشور که قصد ادامه تحصیل در ایران را دارند

اگر در یکی از دانشگاه‌های فرانسه تحصیل کرده‌اید و قصد ادامه تحصیل در داخل کشور را دارید ابتدا باید تمامی مدارک خود را برای دریافت تاییدیه به کنسولگری ایران در پاریس ببرید و سپس مدارک شما در وزارت امور خارجه ایران قابل تایید خواهد شد و بعد از طی کردن این مراحل مدارک شما باید توسط دارالترجمه فرانسوی زبان به صورت رسمی ترجمه شود.

تمامی خدمات و مراحل ذکر شده توسط تیم فنی و کارشناسان دارالترجمه مکس ترنسلیت به بهترین شکل انجام می‌شود. توجه داشته باشید که برخی از مدارک مانند ریز نمرات و یا دانشنامه نیاز به تایید دادگستری و امور خارجه نیز دارند.

افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های فرانسوی زبان دارند

در صورتی که در ایران تحصیل کرده‌اید و قصد ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه‌های فرانسوی زبان خارج از کشور را دارید باید اسناد و مدارک هویتی و تحصیلی خود از توسط دارالترجمه‌های رسمی فرانسوی ترجمه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترجمه مدارک تحصیلی می‌توانید از طریق واتس اپ و یا تماس تلفی با مشاورین و کارشناسان تیم ترجمه ما ارتباط برقرار کنید.

ترجمه اسناد و مدارک توریستی و مهاجرتی به زبان فرانسوی

افرادی که قصد مهاجرت و یا سفر به کشور فرانسه را دارند باید مدارک هویتی، کاری و مالی خود را به سفارت ارائه دهند. و قبل از اینکار باید مدارک خود را توسط دارالترجمه رسمی فرانسوی ترجمه کنند.

مدارک هویتی شامل ترجمه شناسنامه،  ترجمه کارت ملی، ترجمه سند ازدواج و طلاق نامه، ترجمه گواهی فوت همسر و در صورت داشتن فرزند و همراهی آن‌ها گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان

اسناد ملکی مانند ترجمه اسناد ملکی از جمله سند ملک، باغ،‌ زمین  و اجاره نامه ملکی

کارمندان اداری گواهی اشتغال به کار بر روی سربرگ شرکت یا سازمان مربوطه با ذکر تاریخ شروع به کار، عناوین شغلی، حقوق، مزایا و تاریخ مرخصی “برای ویزای توریستی” فیش حقوقی 3 ماهه اخیر، لیست بیمه و حکم کارگزینی

تاجران ترجمه کارت بازرگانی، گواهی دریافتی از اتاق بازرگانی، لیست پرداختی بیمه، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده

افراد بازنشسته ترجمه حکم بازنشستگی و فیش حقوقی سه ماهه آخر

اگر شغل شما در بین افراد ذکر شده وجود ندارد می‌توانید برای کسب اطلاعات با مشاورین ما از طریق واتس اپ و تلفن ارتباط برقرار کنید.

مزایای استفاده از دارالترجمه رسمی آنلاین فرانسوی

یکی از مهم‌ترین خدمات مربوط به دارالترجمه رسمی فرانسوی مکس ترنسلیت ارائه خدمات آنلاین می‌باشد و شما عزیزان می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون قرار گرفتن ترافیک روزانه بهترین خدمات را از تیم خبره ما دریافت کنید.

همچنین شما عزیزان می‌توانید به صورت 24 ساعته فایل‌ها و اسناد و مدارک خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان و تیم فنی دارالترجمه رسمی فرانسوی در زمانی بسیار کوتاه، اطلاعات مربوط به مدارک پشتیبان و هزینه ترجمه رسمی مدارک را برای شما ارسال کنند.