بهتر است بدانید که تمامی درخواست‌ها برای مسافرت به کشور اسپانیا از طریق صدور ویزا توسط سفارت اسپانیا انجام می‌پذیرد. کشور اسپانیا ویزاهای مختلفی برای اهداف مختلف از جمله ویزای تحصیلی، ویزای کاری و … صادر می‌کند که شرح کامل آن در وب‌سایت سفارت اسپانیا وجود دارد همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات با مشاورین دارالترجمه رسمی اسپانیایی مکس ترنسلیت از طریق واتس آپ در تماس باشید.

با دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت همراه باشید …

دارالترجمه رسمی اسپانیایی

ترجمه رسمی فوری اسناد و مدارک، مورد تایید سفارت اسپانیا به همراه اخذ تائیدات دادگستری و امور خارجه در کمترین زمان

مشاوره تلفنی ترجمه اسپانیایی
مشاوره رایگان واتس‌اپ
تماس با مترجم رسمی اسپانیایی
دارالترجمه رسمی اسپانیایی

ترجمه رسمی اسپانیایی مدارک برای دریافت ویزای اسپانیا

در سال‌های اخیر تعداد افرادی که به دلایل مختلف به کشور اسپانیا مهاجرت می‌کنند بسیار افزایش داشته است. تمامی افرادی که قصد مهاجرت به کشور اسپانیا را دارند از جمله دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه‌های معتبر اسپانیایی، تجار و سرمایه گذاران برای خرید ملک و راه اندازی بیزینس و کسب و کار، ثبت شرکت، ایجاد شعبه و دفتر نمایندگی و بسیاری موارد دیگر در مرحله اول نیاز به ترجمه رسمی مدارک خود به زبان اسپانیایی دارند.

برای هرگونه ویزای اسپانیا لازم است ترجمه رسمی اسپانیایی مدارک مختلفی را در اختیار داشته باشید. ترجمه رسمی این مدارک باید حتما در دارالترجمه رسمی اسپانیایی و توسط مترجم رسمی اسپانیایی مورد تایید سفارت، مهر و امضا شده باشد. اگر به دنبال دریافت ویزای اسپانیا هستید میبایست مدارک خود را توسط دارالترجمه رسمی اسپانیایی مکس ترنسلیت ترجمه کنید.

برخی از پر کاربردترین مدارک جهت ترجمه رسمی به اسپانیایی:

مدارک هویتی مانند ترجمه رسمی شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت، گواهینامه رانددگی و سایر گواهینامه‌ها و …

مدارک تحصیلی، ریز نمرات، ترجمه مدرک کاردانی و کارشناسی

اسناد کاری و شغلی مانند نامه اشتغال به کار، فیش‌ حقوقی، روزنامه رسمی ثبت شرکت‌، جواز کسب، ثبت شرکت‌، پروانه پزشکی، پروانه مهندسی

مزایای ویژه دارالترجمه رسمی اسپانیایی مکس ترنسلیت

دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت کلیه خدمات تخصصی ترجمه مورد نظر شما را به گونه‌ای ارائه می‌کند که سرعت فرآیند تکمیل مدارک شما برای مهاجرت افزایش پیدا کند. تمامی خدمات ترجمه رسمی و غیر رسمی مدارک و دریافت تاییدیه‌های مورد نیاز دادگستری و وزارت امور خارجه توسط مترجمین رسمی این دارالترجمه ارائه می‌شود.

دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت با سابقه طولانی و درخشان در ترجمه اسناد و مدارک به زبان‌های اسپانیایی، انگلیسی، فرانسه، ترکی و …. خدمات خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری نیز آرائه می‌دهد. شما می‌توانید با ثبت سفارش ترجمه رسمی مدارک خود از طریق لینک «ثبت سفارش» و یا تماس با شماره تلفن‌های دارالترجمه یا واتس اپ در اسرع وقت راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید و در سریع‌ترین زمان و بر اساس تعرفه مصوب اداره مترجمان رسمی ترجمه مدارک خود را با بهترین کیفیت دریافت نمایند.

ترجمه رسمی و غیر رسمی اسپانیایی

ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان اسپانیایی: اگر برای اپلای دانشگاه‌های اسپانیا، مهاجرت کاری یا سرمایه گذاری و یا انجام امور تجاری در این کشور نیاز به ترجمه مدارک خود دارید، دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت می تواند مدارک شما را در کوتاه‌ترین زمان و بر اساس استاندارد مورد تایید سفارتخانه این کشور ترجمه می‌کند.

ارائه خدماتی از جمله اخذ تاییدات دادگستری و خارجه، تایید سفارت اسپانیا همچنین اخذ تاییدیه تحصیلی، تایید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و تایید نظام پزشکی خدماتی منحصر به فرد این دارالترجمه است که روند مهاجرت را برای شما بسیار همورا می‌کند.

ترجمه اسپانیایی غیر رسمی و تخصصی: در هر رشته‌ای که نیازمند خدمات ترجمه به زبان اسپانیایی هستید تیم مترجمین غیر رسمی و متخصص در گروه‌های فنی و مهندسی علوم پایه، مقالات ISI، تجاری و بازرگانی، صنعتی و نظامی و … آماده‌اند تا در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ترجمه‌های مورد نیاز را به شما ارائه دهند.

ترجمه رسمی فوری اسپانیایی

در بعضی مواقع متقاضایان وقت کافی برای انجام ترجمه رسمی مدارک خود در اختیار ندارند و با توجه به درخواست آن‌ها تمامی کارهای مربوط به ترجمه رسمی اسپانیایی، اخذ مهر تاییدات وزارت امور خارجه و دادگستری، توسط دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت انجام می‌گیرد. این مجموعه دارای مترجمان متعهد و ماهری است که بنابه نیاز مشتری و حجم مدارک، کلیه کارهای ترجمه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتری ارائه می‌گردد.

شما عزیزان درخواست ترجمه رسمی فوری اسپانیایی خود را می‌توانید از طریق تماس با دارالترجمه یا واتس‌اپ دارالترجمه به ثبت برسانید تا مترجمین و مشاورین این مجموعه با ارائه راهنمایی‌ها لازم سرعت روند ترجمه اسناد و مدارک شما را افزایش دهند.

تعرفه ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان اسپانیایی

هزینه خدمات ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان اسپانیایی هر سال توسط نرخنامه اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه به تمامی دارالترجمه‌های رسمی ابلاغ می‌گردد و آن‌ها موظف به تبعیت از این ابلاغیه می‌باشند. تمامی قیمت‌ها در دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت بر اساس این نرخنامه مصوب است. البته در برخی مواقع ممکن است دارالترجمه‌ها برای ارائه خدمات بیشتر هزینه مازاد دریافت می‌نمایند که این موارد نیز با توجه به توافق طرفین و اعلام شرح هزینه‌ها از طرف دارالترجمه انجام می‌پذیرد.

دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت علاوه بر پیروی کامل از این نرخنامه (تاریخ آخرین ویرایش: 98/01/20)، با ارائه خدمات رایگان مانند مشاوره، پشتیبانی همچنین پیک رایگان معتمد مجموعه همواره تلاش بر جلب رضایت مشتریان خود دارد.

سفارت اسپانیا در تهران

وب‌سایت سفارت اسپانیا: https://spainvisa-iran.com/persian/index.php

نشانی سفارت اسپانیا در تهران: خیابان پاسداران شمالی، پایین‌تر از چهارراه فرمانیه، نبش نارنجستان چهارم، پلاک ۱

تلفن تماس سفارت اسپانیا: 02126253136, 02126253137

دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت: دارالترجمه رسمی زبان اسپانیایی، ترجمه رسمی مدارک شغلی و تحصیلی، مقالات، ترجمه رسمی اوراق شرکتی و … به زبان اسپانیایی به همراه اخذ تاییده‌های لازم از مراجع دولتی و قانونی و مورد تایید سفارت اسپانیا

اگر همچنان سوالی دارید که پاسخ داده نشده است، مشاورین مجرب دارالترجمه رسمی مکس، آماده پاسخگویی به صورت آنلاین و تلفنی هستند. جهت مشاوره رایگان با مترجمین رسمی یا کارشناسان مربوطه می‌توانید از طریق تلفن یا واتس‌اپ ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از طریق لینک‌های زیر اقدام نمائید.

تماس با دارالترجمه رسمی مکس
واتس‌اپ ۲۴ ساعته دارالترجمه