مهمترین خدمات دارالترجمه سعادت آباد

دارالترجمه رسمی سعادت آباد یا به عبارتی دارالترجمه رسمی مکس تهران ارائه دهنده انواع خدمات ترجمه رسمی و ترجمه غیر رسمی می‌باشد. همچنین ترجمه رسمی فوری در این دارالترجمه با سرعت بالا و انجام و تحویل می‌گردد.

ترجمه رسمی اسناد و مدارک

دارالترجمه رسمی سعادت آباد، دارای مجوز رسمی از قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران و تیمی مجرب تشکیل شده از مترجمان رسمی می‌باشد و کلیه خدمات ترجمه رسمی به زبان انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و سایر زبان‌ها را به عزیزانی که در مناطق غرب تهران شامل سعادت آباد، شهرک غرب، صادقیه، پونک، مرزداران و … ساکن هستند ارائه می‌دهد.

دارالترجمه رسمی

ترجمه انواع متون عمومی و تخصصی توسط دارالترجمه رسمی

دارالترجمه رسمی مکس سعادت آباد ارائه دهنده خدمات ترجمه تمامی اسناد و مدارک، متون عمومی و تخصصی می‌باشد. این مجموعه دارای یکی از بهترین تیم‌های ترجمه در ایران با بالاترین تحصیلات آکادمیک در حوزه ترجمه و بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ترجمه رسمی، تمامی خدمات ترجمه را با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان به متقاضیان عزیز ارائه می‌دهد.

اخذ تاییدات دادگستری و امور خارجه برای ترجمه رسمی مدارک

دارالترجمه رسمی سعادت آباد این مژده را به مشتریان گرامی می‌دهد که تمامی تاییدات مورد نیاز برای ترجمه رسمی و فوری مدارک از مراجع مربوطه توسط کارشناسان دارالترجمه رسمی غرب تهران انجام می‌گیرد تا پروسه دریافت تاییده مدارک ترجمه شده توسط قوه قضاییه و وزارت امور خارجه در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد.

انجام مکاتبات بین المللی با شرکت‌ها و موسسات توسط دارالترجمه رسمی در غرب تهران

در صورت تمایل می‌توانید انجام مکاتبات و نامه‌نگاری به سایر زبان‌ها با شرکت‌ها و موسساتی که قصد همکاری با آن‌ها را دارید توسط دارالترجمه رسمی غرب تهران و تیم تخصصی بازرگانی و حقوقی انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره و قیمت ترجمه رسمی فوری می‌توانید از طریق خطوط تلفن و یا واتس اپ با کارشناسان مجرب ما به صورت 24 ساعته در ارتباط باشید.

سفارش ترجمه رسمی خود را چگونه ثبت کنیم؟

ثبت سفارش ترجمه در دارالترجمه رسمی غرب تهران تنها با یک تلفن یا ارسال پیام در واتس‌اپ امکان پذیر می‌باشد. پس از تماس با دارالترجمه و دریافت مشاوره در مورد مدارک مورد نیاز برای ترجمه پیش فاکتور سفارش برای شما ارسال خواهد شد. در تمامی طول فرآیند ترجمه مترجمین ما برای پیگیری و هماهنگی با شما در تماس خواهند بود.

تمامی هزینه‌های ترجمه رسمی طبق تعرفه مصوب اداره مترجمان محاسبه و به شما اعلام عزیزان اعلام می‌گردد.

چگونگی ارسال مدارک به دارالترجمه رسمی غرب

برای کم کردن هزینه و افزایش سرعت ترجمه اسناد و مدارک، شما عزیزان می‌توانید عکس یا اسکن مدارک خود را از طریق واتس‌ اپ برای ما ارسال کنید. پس از شروع فرآیند ترجمه می‌توانید با هماهنگی تیم پشتیبانی اصل مدارک را توسط پبک معتمد دارالترجمه رسمی سعادت آباد برای مترجمین ما ارسال کنید. در صورت تمایل نیز می‌توانید اسناد و مدارک را به صورت حضوری به دارالترجمه تحویل دهید.

تمامی عزیزانی که در غرب تهران مانند صادقیه، شهرک غرب، پونک و سعادت آباد سکونت دارند می‌توانند از خدمات دارالترجمه غرب شامل ترجمه انگلیسی، ترجمه ایتالیایی، ترجمه فرانسوی، ترجمه آلمانی و غیره استفاده کنند.

ارسال اسناد و مدارک ترجمه شده برای متقاضی

آخرین مرحله در فرآیند ترجمه تحویل مدارک به همراه ترجمه رسمی آن به شما عزیزان می‌باشد. اين مرحله نيز مانند دريافت مدارک توسط پیک و نماینده معتمد دارالترجمه رسمی سعادت آباد، بعد از تماس و هماهنگی انجام می‌شود.

تیم‌ پشتیبانی و مترجمین رسمی دارالترجمه رسمی غرب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشند.

دلیل انتخاب دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت

  • قابلیت ترجمه رسمی مدارک و سایر خدمات ترجمه غیر رسمی به تمامی زبان‌های رسمی دنیا شامل انگلیسی،
  • آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی، ژاپنی، عربی، چینی و سایر زبان‌ها
  • ارائه تمامی خدمات ترجمه رسمی زیر نظر کارشناسان مورد تایید دادگستری و بر روی سربرگ قوه قضائیه
  • ترجمه رسمی مدارک تحصیلی و هویتی با مهر وزارت امور خارجه
  • ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی به سایر زبان‌های رسمی دنیا با تضمین کیفیت و صحت ترجمه
  • ترجمه کتب به سایر زبان‌های رسمی دنیا
  • ترجمه آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری به دارالترجمه
  • ترجمه فوری تمامی اسناد و مدارک

اگر به دنبال دارالترجمه در تهران و یا لیست دارالترجمه‌های رسمی تهران، لیست دارالترجمه‌های غرب تهران و یا نزدیکترین دارالترجمه هستید، با دفاتر ما در سطح تهران تماس بگیرید.

اگر همچنان سوالی دارید که پاسخ داده نشده است، مشاورین مجرب دارالترجمه رسمی مکس، آماده پاسخگویی به صورت آنلاین و تلفنی هستند. جهت مشاوره رایگان با مترجمین رسمی یا کارشناسان مربوطه می‌توانید از طریق تلفن یا واتس‌اپ ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از طریق لینک‌های زیر اقدام نمائید.

تماس با دارالترجمه رسمی مکس
واتس‌اپ ۲۴ ساعته دارالترجمه