ترجمه رسمی فوری اسناد و مدارک به همه زبان‌ها، مورد تایید سفارت‌ها و مراجع خارج از کشور به همراه اخذ تائیدات دادگستری و امور خارجه در کمترین زمان

در دارالترجمه رسمی مکس

ترجمه رسمی فوری

ترجمه رسمی فوری در دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت

دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت یکی از قدیمی‌ترین دارالترجمه‌های تهران با بیش از بیست سال سابقه، کلیه خدمات ترجمه رسمی اسناد و مدارک به همراه اخذ تاییدیه‌ از دادگستری، وزارت امور خارجه، سفارت و وزارت خانه های مربوطه را با همکاری نیروهای مجرب ،کارآمد و کارشناسان مطمئن به انجام می رساند.

خدمات دارالترجمه رسمی فوری مکس ترنسلیت

در دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت تفاوتی بین ترجمه رسمی عادی و ترجمه رسمی فوری نیست، کیفیت و دقت در ترجمه در اولویت مترجمین رسمی قرار دارد و ترجمه فوری اسناد و مدارک شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تایید دادگستری و وزارت امور خارجه انجام می‌گیرد.

نحوه درخواست ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت

در دارالترجمه فوری مکس، برای کلیه خدمات امکان استفاده از واتس‌اپ و سایر اپلیکیشن‌های آنلاین فراهم شده است که به سرعت فرآیند ترجمه رسمی آغاز گردد. شما می توانید عکس یا اسکن اسناد و مدارک خود را برای ما از طریق واتس اپ ارسال کنید که پروسه ترجمه رسمی کار شما آغاز شود و پس از آن جهت ارسال اصل مدارک از پیک معتمد دارالترجمه یا پست استفاده کنید یا به صورت حضوری اصل اسناد و مدارک را تحویل یکی از دفاتر دارالترجمه در سعادت آباد، میدان انقلاب، فلکه دم صادقیه یا بلوار میرداماد دهید.

جهت هماهنگی یا مشاوره رایگان از طریق واتس‌اپ یا تماس با دارالترجمه اقدام نمائید.

مشاوره تلفنی ترجمه رسمی فوری
مشاوره رایگان واتس‌اپ
تماس با مترجمین رسمی