اگر قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان برای ادامه تحصیل در آن کشورها را دارید و یا میخواهید مهاجرت کاری به کشورهای آلمانی زبان داشته باشید حتما می‌دانید که باید مدارک‌تان را به زبان آلمانی ترجمه رسمی کنید. کشورهایی مانند آلمان، اتریش، بلژیک، سوئیس از شما مدارکی را را می‌پذیرند که در یک دارالترجمه رسمی آلمانی ترجمه شده و تاییدات لازم را داشته باشند. اگر چه پیدا کردن یک دارالترجمه رسمی آلمانی که مورد تایید سفارت تمامی این کشورها باشد و همچنین مطابق نرخ‌نامه رسمی ترجمه کند کار آسانی نیست، دارالترجمه رسمی مکس سعادت آباد این کار را برای شما آسان کرده و می‌توانید به سادگی تمامی اسناد و مدارک خود را در کمترین زمان ممکن ترجمه و به تایید مراکز ذی صلاح برسانید. قابل ذکر است که دفاتر ترجمه‌ای که از زبان‌های غیرانگلیسی مانند آلمانی پشتیبانی کنند در تمام شهرهای کشور وجود ندارد و به همین دلیل ممکن است با عدم وجود دفتر مورد نظر خود در شهر خود مواجه شوید به همین منظور ما مدارک شما را بصورت پستی سفارش شما را می‌پذیریم از طریق واتسپ با پشتیبانی این دفتر، فراهم شده و می‌توانید سفارش خود را با این دفاتر هماهنگ بفرمایید.

ترجمه مدارک به آلمانی چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای انجام ترجمه و دریافت مدارک از دارالترجمه آلمانی نیاز است ، بستگی به نوع مدرک یا سند و تعداد آن‌ها دارد همچنین تاییدات مورد نیاز شما نظیر تایید دادگستری و وزارت امور خارجه . همانطور که گفته شد تعداد دارالترجمه‌های آلمانی مورد تایید سفارت آلمان، اتریش و بلژیک در سرتاسر کشور بسیار کم است و این محدودیت زمان ترجمه مدارک به آلمانی را طولانی‌تر می‌کند. اما دارالترجمه رسمی ما این امکان را برای شما فراهم نموده تا خیلی ساده با پشتیبانی دفاتر ترجمه رسمی آلمانی ارتباط بگیرید و از مدت زمان تحویل سفارش هر دفتر اطلاع پیدا کنید. همچنین می‌توانید در صورت محدود بودن زمانتان برای انجام ترجمه، از خدمات ترجمه فوری برخی دفاتر آلمانی بهره‌مند شوید و دیگر نگران انجام شدن به موقع سفارش خود نباشید.

دارالترجمه رسمی آلمانی

هزینه ترجمه مدارک به آلمانی چطور محاسبه می‌شود؟

هر سال نرخنامه ترجمه رسمی توسط ا به دارالترجمه‌های رسمی آلمانی ابلاغ می شود که هزینه دقیق ترجمه مدارک به زبان آلمانی در آن اعلام می‌‍شود. اگر چه برخی از دارالترجمه‌های آلمانی مبالغی چند برابر این نرخ‌نامه از شما طلب می‌کنند، اما در رسمی‌آنلاین می‌توانید مطمئن باشید که تمامی هزینه‌های ترجمه آلمانی شما بر اساس این محاسبه می‌شود. همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و مشاهده پیش‌فاکتور ترجمه رسمی خود، پس از انتخاب دارالترجمه مورد نظر خود از گزینه ثبت سفارش آنلاین همان دفتر استفاده نموده و با انتخاب مدارک مورد نظر خود برای ترجمه، پیش فاکتور اولیه سفارش خود را مشاهده نمایید. البته توجه داشته باشید که هزینه دقیق سفارش شما پس از رویت کامل مدارکتان توسط دارالترجمه مشخص می‌شود. چرا که معمولا مطابق نرخنامه مواردی هست که ممکن است شما از نحوه محاسبه آنها مطلع نباشید و به همین دلیل محاسبه نهایی قیمت ترجمه شما تغییر پیدا کند.

اخذ تاییدات دادگستری، امور خارجه و سفارت آلمان

ترجمه رسمی مدارک به معنای، ترجمه مدارک و اسناد مختلف (که اصالت آن‌ها پیش از ترجمه ثابت شده است) بر روی سربرگ قوه قضاییه همراه با مهر و امضا مترجم رسمی مورد تایید قوه قضاییه می‌باشد. در بسیاری از موارد ترجمه رسمی مدارک و اسناد در همین مرحله به پایان می‌رسد؛ اما در برخی موارد ترجمه رسمی آلمانی مدارک و اسناد به تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه هم نیاز دارند که البته این موارد بنا به درخواست ارگان مقصد (دانشگاه، سفارت و ….) و بنابر قوانین و ضوابط آن‌ها صورت می‌گیرد و الزامی نمی‌باشد. همچنین گاهی لازم است پس از اخذ تاییدات دادگستری و امور خارجه، تایید سفارت آلمان، اتریش و … نیز برای مدار خدماتی دریافت تاییدات دادگستری و امور خارجه و و نیز برای ترجمه مدارک شما می‌توانید با پشتیبانی دفاتر ما ترجمه مدارکتان هماهنگ نمایید تا تایید سفارت کشور مورد نظرتان را نیز پس از اتمام کلیه مراحل سفارشتان، دریافت نمایند.

دارالترجمه رسمی مکس، کلیه خدمات ترجمه رسمی به زبان آلمانی در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت مصوب به مشتریان ارائه میدهد.