تمامی خدمات ترجمه رسمی گواهی‌های اشتغال به کار و موارد مرتبط به زبان‌های مختلف در دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت ارائه می‌گردد. در صورت نیاز به مشاوره رایگان در خصوص ترجمه رسمی گواهی‌ اشتغال با مشاورین دارالترجمه مکس ترنسلیت از طریق واتس اپ در تماس باشید.

ترجمه رسمی گواهی اشتغال در دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت

دو نوع گواهی اشتغال به کار را می‌توان به صورت ترجمه رسمی ارائه داد:

  • گواهی‌های اشتغال به کار بدون شرح وظیفه
  • گواهی اشتغال به کار با شرح وظیفه

توجه داشته باشید که در نوع دوم جزئیات کاری، سمت و مقطع تحصیلی به طور دقیق ذکر می‌شود، اما در نوع اول این جزئیات ذکر نمی‌گردد.

 

 

 

گواهی اشتغال به کار بدون شرح وظایف شامل موارد زیر می باشد:

نام و نام خانوادگی

نام پدر

شماره ملی

سال تولد

سال شروع به خدمت

سمت

تاریخ مرخصی

میزان حقوق

گواهی اشتغال به کار با شرح وظایف شامل موارد زیر می باشد:

نام و نام خانوادگی

نام پدر

شماره ملی

سال تولد

سال شروع به خدمت

سمت

مقطع تحصیلی

تخصص

شرح وظایف کاری با جزئیات

پایه حقوق

تاریخ مرخصی

گواهی اشتغال به کار معمولا توسط نهادهای مختلفی عرضه می‌شود و تمامی آن‌ها برای ترجمه توسط مترجم رسمی باید دارای شرایط خاصی باشند که در ادامه توضیحات کاملی درباره ترجمه رسمی گواهی اشتغال به کار به شما ارائه خواهیم داد.

1-  گواهی‌ کار صادر شده از طرف نهادهای دولتی: گواهی‌های اشتغال به کار صادر شده توسط دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حکومتی برای ترجمه و دریافت تاییدیه باید دارای مهر و امضای مرجع صادرکننده باشند.

2- گواهی‌های کار صادر شده توسط مراکز وابسته و یا تحت نظر سازمان بهزیستی: گواهی‌های اشتغال به کار صادر شده توسط مراکز وابسته به سازمان بهزیستی مانند (مهد کود‌ک‌ها، مراکز نگهداری سالمندان ،کلینیک مددکاری، غیره) فقط با مهر و امضا اداره کل سازمان بهزیستی قابل ترجمه می‌باشد.

3- گواهی‌ کار صادر شده از کارخانه‌ها: این گواهی‌های با ارائه اصل مجوز فعالیت کارخانه و یا رونوشت برابراصل مجوز از طرف وزارت صنایع و معادن مورد تایید و قابل ترجمه می‌باشد.

4- گواهی‌ اشتغال به کار در دفاتر هواپیمایی و گردشگری: گواهی‌ اشتغال به کار که توسط دفاتر هواپیمایی و گردشگری صادر شده باشد با ارائه آخرین روزنامه رسمی و یا مجوز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قابل ترجمه است.

۵- گواهی‌ اشتغال به کار در داروخانه‌: این گواهی‌ کار صادر شده با ارائه مجوز فعالیت داروخانه قابل ترجمه و تایید است.

6- گواهی‌های کار صادر شده از شرکت‌های خصوصی همراه با مهر و امضا کمپانـی و با عرضه آخرین روزنامه رسمی قابل ترجمه است.

7- گواهی‌های اشتغال به کار صادر شده از بیمارستان‌های دولتی وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی همراه با مهر و امضا قابل ترجمه و تایید می‌باشد.

8- گواهی‌ اشتغال به کار افراد شاغل در دفترخانه‌ها تنها با مهر و امضا دفترخانه و گواهی کار سردفتران مدارک رسمی و شاغلین در کانون سردفتران با مهر اداره سازمان ثبت اسناد و املاک قابل ترجمه و تایید است.

تبصره: ترجمه و تایید گواهی‌ کار صادره شده برای اتباع خارجی تنها با ارائه اصل پروانه کار از وزارت کار و امور اجتماعی امکان پذیر است.

دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت ، تمامی خدمات ترجمه رسمی را برای انواع مدارک شغلی، تحصیلی و مدارک شناسایی با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌دهد.

چرا به ترجمه رسمی گواهی اشتغال به کار نیاز پیدا می‌کنیم؟

به طور معمول از گواهی اشتغال به کار برای تعیین موقعیت شغلی، پایه حقوق، تخصص و ثابت کردن شاغل بودن شخص متقاضی به سفارت‌های خارجی برای اخذ ویزا استفاده می‌شود و مانند ارائه ترجمه رسمی انواع مدارک مانند ترجمه شناسنامه، ترجمه کارت ملی و ترجمه رسمی مدارک تحصیلی  و …، ارائه ترجمه مدارک شغلی همچون گواهی اشتغال به کار نیز برای اخذ ویزا ضروری است. این مدرک نشان دهنده موقعیت شغلی شخص همچنین شاغل بودن وی می‌باشد. ترجمه رسمی گواهی اشتغال به کار در برخی از سفارت خانه‌ها مانند سفارت کانادا، حوزه شنگن و آمریکا، برای گرفتن ویزای کاری و در برخی مواقع دریافت ویزای تحصیلی ضروری است.

نکاتی که در ترجمه رسمی گواهی اشتغال به کار باید به آن توجه داشت

ذکر دقیق نام و مشخصات فردی همچنین مشخصات مجموعه‌ای که شخص در آن مشغول به کار است، ضروری می‌باشد، به همین دلیل توجه داشته باشید که اسپل دقیق این موارد را در اختیار دارالترجمه رسمی قرار دهید. در این مواقع برای اطمینان خاطر و سهولت ترجمه می‌توانید صفحه اول پاسپورت خود را در اختیار مترجم رسمی قرار دهید.

همچنین افرادی که در شرکتهای خصوصی مشغول به کار هستند ارائه سابقه بیمه و افرادی که در ادارات و دستگاه‌های دولتی شاغل هستند، ارائه حکم کارگزینی آن‌ها پیش نیاز انجام ترجمه رسمی گواهیز اشتغال است.

قیمت ترجمه رسمی گواهی اشتغال به کار

مطابق با نرخنامه رسمی مصوب قوه قضاییه، هزینه ترجمه رسمی گواهی اشتغال به کار قابل دریافت است و هیچ دارالترجمه رسمی نمی‌تواند بیش از نرخ مشخص شده برای ترجمه رسمی این مدرک شغلی دریافت کند. تمامی مبالغی که برای ترجمه رسمی مدارک در دارالترجمه رسمی مکس ترنسلیت دریافت می‌گردد نیز طبق همین نرخنامه مصوب می‌باشد.